Shengjul Hamam
Shengjul hamami ishte vendosur në Pazarin e Shkupit, ngjitur me Kurshumli an. Së bashku me të dhe Xhaminë e rrënuar Kazanxhiler në anën jugore të këtij hani, ata formuan një kompleks të rëndësishëm urban. Të dhëna të sakta për kohën e ndërtimit të Shengjul hamamit nuk janë të disponueshme. Themeluesi i saj i parë nuk dihet, megjithëse sipas të dhënave të vakëfit Muazin-Oxha, mund të thuhet se hamami i përkiste vakufit të një personi të quajtur Haxhi Mehmed. Në çdo rast, kjo banjë u ndërtua në shekullin XV. Nuk dihet se si hamami mori emrin "Shengjul", e cili është një fjalë arkaike me kuptimin: i gjallë, i hareshëm, i gëzuar. Përkthyer fjalë për fjalë, do të thotë "trëndafil i gëzuar, i hareshëm". Nga vakëfname mësohet se hamami e Shengjulit furnizohej me ujë nga sistemi i ujësjellësit i ndërtuar nga Muezin-oxha për burimin në xhaminë e Dyqanxhik dhe për Kurshumli an. Pasi pushoi së funksionuari si hamam, u përdor si depo. Si i tillë, ai u prit nga tërmeti i vitit 1963, i cili i shkaktoi atij dëme të mëdha dhe shkaktoi më shumë dëme në hapësirën e veshjes. E gjithë kubeja u shemb së bashku me pjesë të mureve. Hamami Shengjul ishte një lloj hamam i vetëm. Karakterizohej nga dimensione harmonike dhe kishte një sipërfaqe prej 600 m2. Fasadat ishin shumë piktoreske për shkak të mënyrës së ndërtimit të tyre dhe përdorimit të materialeve të ndërtimit, gurit dhe tullave. Në hamam mundësoheshte hyrja përmes një hyrje të vendosur në fasadën jugore. Vëmendje e veçantë iu kushtua kësaj pjese, ajo ishte imponuese dhe e tepruar me zbukurime të pasura. Përveç dhomës së madhe të veshjet, hamami Shengjul ishte e përbërë nga një hapësirë pak e ngrohur, si dhe një hapësirë banjoje. Nga hapësira pak e ngrohur, vizitori në hamam shkon në banjë, e cila përbëhej nga një pjesë qendrore me tre zgjerime si dhe nga tre halvete që u vendosën midis shtesave. Halveti që ndodheshte në cepin verilindor ishte e ashtuquajtura halvet i "nxehtë". Hamami Shengjul kishte një dekorim të jashtëzakonshëm.
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer